Питання-відповіді

  1. Як мені зареєструватися у разі відсутності електронної адреси?

    В полі «електронна адреса» введіть адресу службової поштової скриньки dnz@bmr.gov.ua

  2. Де можна вказати час, коли ми хочемо піти до садочка?

    В полі «Примітка» Ви можете написати бажаний час вступу дитини до дитячого садочку. Програма автоматично реєструє рік вступу станом на 1вересня: група раннього віку – до 3 років, молодша група – від 3 до 4 років, середня – від 4 до 5 років, старша – від 5 до 6 років.

  3. Чи обов’язково приходити до міської ради, щоб зареєструватися до дитячого садочка?

    Не обов’язково. Якщо у Вас є доступ до Інтернету, Ви самостійно можете зареєструватися на сайті Бердянської міської ради.

  4. Яким чином ми взнаємо про зміну статусу?

    Про зміну статусу Ви зможете дізнатися на сайті kindergarten.bmr.gov.ua

    Зміна статуса проводиться до 01 липня поточного року.

  5. Куди і коли нести документи на зарахування?

    З моменту отримання повідомлення, що Ваш статус змінено, Вам надається 30 днів, щоб звернутися до адміністрації дитячого садочку щодо зарахування Вашої дитини.

  6. Ми зареєстровані 120, а в садочку буде сформовано тільки 3 групи, це означає, що ми залишимося без садочка?

    В такому разі Вам буде запропонований дитячий садочок, який знаходиться у вибраному Вами мікрорайоні і де є в наявності місця. 

  7. При заповненні реєстраційної форми з’являється повідомлення, що така дитина вже зареєстрована, що нам робити?

    Даний випадок свідчить, що з метою реєстрації до декількох садочків, хтось сфальсифікував номер свідоцтва про народження. Зверніться до працівників відділу освіти міської ради (34068).

  8. Чи потрібно реєструватися до відомчих та приватних садочків?

    Не проводиться реєстрація на чергу до приватного навчально-виховного комплексу «Капітошка» ПрАТ «Бердянський райагропромпостач».

  9. Якщо я не маю доступу до мережі Інтернет, як мені у такому разі зареєструватися?

    Необхідно звернутися до Центру надання адміністративних послуг (пр. Леніна, 37/9, телефон: 47348) або до відділу освіти (вул. Університетська,33, телефон: 34068)

    При собі необхідно мати паспорт та свідоцтво про народження дитини.

  10. Що є підтвердженням того, що я дійсно стою на черзі? І чи можливий варіант, що мене просто виключать з черги без мого відома?

    Без Вашого відома з черги дитину виключити не можуть. однак після того, як статус Вашої заяви змінився на "Є можливість зарахування",  необхідно протягом 30 днів надати необхідні документи до обраного ЗДО. В протилежному випадку Ваша заявка буде перенесена до розділу «Відмова від зарахування».

  11. Що робити, якщо я помітив помилку?

    Можете звернутися за телефоном 3 40 68 (Відділ освіти)

  12. Якщо я передумав і хочу віддати дитину на виховання до іншого садочку, що мені в такому випадку робити?

    Необхідно звернутись до Відділу освіти (щосереди; з 9-00 до 12-00; кабінет №3)

  13. Якщо моя дитина ще маленька, чи можу я поставити у чергу не на поточний рік, а на майбутній?

    Так, така можливість існує. Батьки обирають бажаний рік вступу.

  14. Які документи необхідно мати при влаштуванні у садочок?
    • заява батьків або особи, яка їх замінює;
    •  висновок лікаря, що дитина може відвідувати ЗДО;
    • довідка дільничного лікаря про епідеміологічне оточення;
    • свідоцтво про народження (копія).
  15. Протягом якого часу мені необхідно подати документи до ЗДО?

    Протягом 30 днів після зміни статуси на «Є можливість зарахування до ЗДО». (З 01 липня по 20 серпня поточного року)

  16. Якщо моя дитина вже відвідує дитячий садочок, а нам потрібно перевести його до садочку в іншому мікрорайоні?

    Перевід з одного дитячого садочку до іншого здійснюється без реєстрації, при наявності вільних місць в обраному садочку.

  17. Якщо в поточному році ми не потрапляємо в групу раннього віку дитячого садочку, нам потрібно ще раз реєструватися на наступний рік в молодшу групу?

    Перереєстровуватися не потрібно. Чергу буде перенесено автоматично.